    From: "ketchups" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie uczciwy agent ubezpieczeniowy.. Allianz
    Date: 29 Oct 2006 01:32:05 -0800

    Witam.. Około 2 lat temu moj ojciec, chciał się ubezpieczyć.. Mam
    kumpla, którego ojciec jest agentem allianz-u, więc go poleciłem, bo
    wiadomo, znajomy lepiej zalatwi niż obcy. Wszystko ładnie pięknie,
    agent przyjechał naobiecywał, umowa została podpisana.
    (ubezpieczenie na zycie)
    Problem jest taki, że mój ojciec za bardzo nie widzi więc umowy nie
    czytał. Rozmowa była taka, że teraz jest kasa, więc moze płacić
    ok. 400zł miesięcznie, ale za rok może nie mieć juz obecnej roboty
    więc czy bedzie możliwość obniżenia stawki. Agent na to, że nie
    ma problemu.. po półtora roku bedzie można zmniejszyć stawkę, i
    odpowiednio zmniejszyć ubezpieczenie.
    No i mineły 2 lata jest problem z kasą, dzwonię do agenta, a on się
    wypiera i powołuję się na umowę. No i rzeczywiście, najmniejszą
    stawką jest stawka wejsciowa. Można ją jedynie powięszyć.

    I co teraz robić ? Jeżeli rezygnujesz z funduszu to przepada ponad
    30%, jeżeli zmieni się ubezpieczenie na bezskłatkowe to pieniądze
    przepadną na kilkanaście lat i dużego zysku nie przyniosą.
    Myślałem, może napisać do allianz-u ze skargą, powołać się na
    stan zdrowia ojca i na sytuacje i poprosić o obniżenie składki,
    ewentualnie postraszyć gazetą że wykorzystuja nie dokońca sprawnych
    ludzi.

    Ktoś mi coś mówił że można się odwołać od umowy jak agent
    kłamał. Szukałem na google, na stronie federacji konsumentów.. nie
    moge znaleść żadnego punktu zaczepienia..
    Prosze o pomoc i wasze opinie..