  • 1. Data: 2006-05-09 08:44:27
    Temat: Nie ma alternatywy dla obecnego rzadu
    Od: "boukun" <b...@o...pl>

    Zydowskie partie SLD, PD i SdPl nie sa i nie beda nigdy alternatywa dla
    obecnego rzadu w Polsce. Wiemy dokladnie jak wyglada polska rzeczywistosc,
    po szesnastu latach sprawowania wladzy przez te skrajnie prawicowe partie.
    Tak, sa to partie skrajnie liberalne i skrajnie prawicowe, ktore zubozyly
    nasze spoleczenstwo i upodlily nasz narod w zastraszajacych rozmiarach.
    Partie te nie sa w stanie i nie maja takiej woli, by poprawic stan bytu
    Polakow. SLD, PD i SdPl powinny na zawsze zniknac z polskiej sceny
    politycznej i tylko naiwni i przekorni moga im w cokolwiek uwierzyc.

    Nie twierdze, ze Lepper, Giertych i Kaczynscy to wymarzona konstelacja
    polityczna, ale nalezy im dac szanse. Co prawda juz sa oznaki slabosci
    obecnego rzadu wobec liberalow i Unii Europejskiej, jak chocby na przyklad
    deklaracje Leppera, ze nie bedzie reprywatyzacji. Mozna sie domyslac, ze nie
    bedzie rowniez tak powszechnie przez nasze spoleczenstwo oczekiwanej
    lustracji majatkowej i procesow dotychczasowej prywatyzacji. Takze
    zaskoczeniem dla nas jest brak zapowiedzi o rychlym wycofaniu naszych wojsk
    okupacyjnych z Iraku. Alternatywa dla obecnego rzadu moze byc tylko rzad
    skladajacy sie z prawdziwie narodowo-socjalistycznych ugrupowan, w stylu
    PPN.
    Czas okaze.

    boukun

  • 2. Data: 2006-05-09 09:14:51
    Temat: Re: Nie ma alternatywy dla obecnego rzadu
    Od: "boukun" <b...@o...pl>

    Ocenzurowany:

  • 3. Data: 2006-05-09 17:59:00
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > boukun

    bądz laskaw nie zmieniac adresu, bo mi sie szambo wylewa z kf

  • 4. Data: 2006-05-09 18:23:33
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Bartek napisał/a:
    >bądz laskaw nie zmieniac adresu, bo mi sie szambo wylewa z kf
    Ale po co przy okazji wyciągasz innym to usenetowe gówno (boukuna) z
    szamb?