    From: "zmarekz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie chce renty
    Date: Thu, 31 Aug 2006 13:48:04 +0200

    Witam
    Byłem chory dośc poważnie.
    Po 180 dniach zostałem wysłany przez zakład na badanie do ZUSu czy rokuje
    szanse na powrót do pracy. ZUS stwierdził ze tak i dał mi jeszcze 3 miesiące
    wolnego. Po tym czasie przeszedłem badanie okresowe u swego lekarza medycyny
    pracy.
    W między czasie złożyłem profilaktycznie wniosek aby przedłużyć termin
    wolnego w przypadku nie przejścia badań okresowych u lekarza medycyny pracy.
    Na badaniu w ZUSie lekarz pomylił sie i wpisał że nie nadaje się do pracy na
    jednym dokumencie a na drugim że sie nadaje. Teraz ZUs w mieście wojewódzkim
    wzywa mnie co raz na kolejne badanie (poprzednie badania były robione na
    miejscu) strasząc mnie iż zabiorą mi rente. Na co odpisałem im, że rezygnuje
    z tych ich świadczeń gdyż podjełem prace i pracuje teraz na drugim końcu
    Polski. Ale ZUS uparcie wyznacza kolejne terminy badań i po co ?
    Nie chce mi się jechac i nie mam kiedy jechac (pracuje na drugim końcu
    Polski). Narazie ich olewam ale co mogą mi zrobić jak nie będe stawiał się
    na kolejne wezwania na komisje.