  • 1. Data: 2003-08-12 16:09:31
    Temat: Nazwisko.
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

    Moja córka (7 lat) z pierwszego malzenstwa nosi nazwisko po mezu, ja
    przybralam nazwisko obecnego meza. Byly maz nie jest pozbawiony praw rodz..
    Czy moge zmienic nazwisko corki bez jego zgody?

    Ania

  • 2. Data: 2003-08-12 20:32:04
    Temat: Re: Nazwisko.
    Od: Dredd<...@...pl>

    Jeżeli ojciec ma pełnię władz rodzicielskich to nie. Pozostaje: 1)
    uzyskanie jego zgody; 2) droga sądowa 3) odczekanie aż córka
    osiągnie pełnoletność i sama będzie mogła zmienić

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-13 11:10:03
    Od: "Agata" <a...@i...pl>

    On Tue, 12 Aug 2003 20:32:04 +0000, Dredd wrote:

    > Jeżeli ojciec ma pełnię władz rodzicielskich to nie. Pozostaje: 1)
    > uzyskanie jego zgody; 2) droga sądowa 3) odczekanie aż córka
    > osiągnie pełnoletność i sama będzie mogła zmienić

    Z punktu 2 wynika więć, że tak:)
    Złóż wniosek do sądu. Często te sprawy są załatwiane pomyślnie:)
    Agata

  • 4. Data: 2003-08-15 20:03:47
    Od: "ppp" <e...@p...onet.pl>

    ale czy droga sadowa wygra ta sprawe ?tzn jak matkadziecka chce dopisac
    swoje nazwisko do mojego ktore nosi corka?

  • 5. Data: 2003-08-17 01:06:59
    Temat: Odp: Nazwisko.
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Agata <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@i...pl...

    > Z punktu 2 wynika więć, że tak:)

    nie bylabym tego taka pewna :)

    > Złóż wniosek do sądu. Często te sprawy są załatwiane pomyślnie:)

    hm:)
    Sandra