  • 1. Data: 2004-02-04 12:29:29
    Temat: Nastepna prosba odnosnie dlugu...
    Od: " Kasia" <s...@g...pl>

    Witajcie,
    Chcialabym sie Was poradzic odnosnie moich wczesniejszych maili dotyczacych
    dlugu a firmy windykacyjnej i samego dlugu(pisanego o wiele wczesniej). Mam
    wielki problem, poniewaz pozyczylam pieniadze osobie, ktora nie ma zamiaru mi
    ich oddac. Czasy sa takie jakie sa i naprawde pieniadze sa
    potrzebne..Niestety nie wiem jak mam je odzyskac. W 2000 roku zostala spisana
    umowa, bez obecnosci adwokata i jakichkolwiek swiadkow, nastepnie po 2 latach
    zostala spisana umowa driuga, zobowiazujaca dluznika do splaty kwoty w
    ratach. Do tej pory nie otrzymalam pieniedzy. On pracuje na czarno w
    Niemczech. Przyjezdza tu co 2 tygodnie.Nie ma tu zadnych dochodow i dobr
    materialnych. Zabezpieczyl sie...Co robic? Czy mam szanse wgyrac proces? Czy
    takie umowy sa w ogole wazne? Trzymam jeszcze wszystkie od niego smsy, ktore
    sa potwierdzeniem jego dlugu. Czy moglyby sluzyc za dowod? Czy mozna go
    posadzic o wyludzenie? Czy mozna go zatrzymac na granicy? Co robic????
    Prosze poradzcie.....
    Kasia.