  • Data: 2004-10-15 09:20:29
    Temat: Nalot - nielegalny program -co dalej?
    Od: "romek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Przed godzina mialem nalot policji na mieszkanie z nakazem prokuratorskim.
    Policjanci stwierdzili ze przed 2 laty kupilem w necie jakis nielegalny soft
    i ze jestem na liscie goscia ktory go sprzedawal.NIc nie znalezli. Troche
    kupowalem ksiazek w necie i cholera wiem czy czasem sie w cos przypadkowo
    nie wpakowalem - dosc czesto placilem na poczcie za zaliczeniem wiec dowod
    by sie znalazl :(. Naturalnie do niczego sie nie przyznalem bo cholera...
    nic nie pamietam .
    Po poludniu mam zglosic sie na policje i zlozyc zeznania - co mam mowic na
    policji zeby wypasc w jak najlepszym swietle w calej sprawie (jak na razie
    jestem wezwany na policje jako swiadek w spraiwe tego goscia co sprzedawal)
    ale boje sie ze mi przyczepia jaka paserke jeszcze?

    jak sie wogole mam do tego wszystkiego odniesc nigdny nie mialem zadnych
    klopotow z prawem i do czynienia z policja