    From: Kubus <k...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Na czyj koszt remont balkonu
    Date: Thu, 26 Feb 2009 11:14:16 +0100

    Dwa lata temu wykupilem mieszkanie od gminy. Teraz urzednicy
    wymyslili, ze wszystkie balkony sa w zlym stanie i nalezy je
    wyremontowac na koszt tych wlascicieli, ktorzy maja balkon. Podano juz
    koszt remontu:trzech balkonow 19 tys.zl. Poniewaz wspolnota nie ma
    pieniedzy na funduszu remontowym koszty maja pokryc wlasciciele tych
    mieszkan, do ktorych przylega balkon. Ja nie mam tyle pieniedzy, zeby
    pokryc koszty remontu, a pozyczki z banku nie zaryzykuje.

    Jakie groza mi sankcje, gdy nie zgodze sie pokryc kosztow remontu z
    mojej niskiej renty?