  • 1. Data: 2004-04-25 13:45:04
    Temat: NIP Powiatowego Urzędu Pracy
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    Potrzebuje do zwolnienia lekarskiego (jakoze jestem osoba bezrobotna), NIP
    Powiatowego Urzedu Pracy...Wszedlem na strone internetowa w/w urzedu, ale
    NIP-u nigdze nie moge znalezc:(( Jak rowniez w swoich papierach takze nic
    nie moge dostrzec na temat NIP-u:((
    Czy wogole Powiatowy Urzad Pracy jako jednostka podlegla Starostwu posiada
    swoj NIP?? Czy jest to jednak ten sam NIP co posiada Starostwo??

  • 2. Data: 2004-04-25 16:36:59
    Temat: Re: NIP Powiatowego Urzędu Pracy
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    Dnia 2004-04-25 15:45, Użytkownik Dominik napisał:
> [...]
    > Czy wogole Powiatowy Urzad Pracy jako jednostka podlegla Starostwu posiada
    > swoj NIP?? Czy jest to jednak ten sam NIP co posiada Starostwo??

    na decyzji uznającej cię za bezrobotnego jest NIP

    Pozdrawiam M.