  • 11. Data: 2010-04-11 20:15:10
    Temat: Re: Mycie samochodu w garażu --> czy wolno?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-04-11 20:45, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > A ta separacja jest jakoś egzotycznie koszmarna?
    > Nie mogę jej mieć w garażu? Za dużo miejsca zajmuje czy za drogo kosztuje?

    Ponoc w poprzednim wcieleniu byles informatykiem. Skorzystaj wiec z
    googla. Ja w jednym z pierwszych linkow znalazlem cos takiego:
    http://www.ecologic.pl/oferta/ . wystarczy tylko zadzwonic i zapytac...

    Pozdro

    Maseł

  • 12. Data: 2010-04-11 21:22:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maseł" f...@m...cs.put.poznan
    .pl

    > Ponoc w poprzednim wcieleniu byles informatykiem.

    Jak to w poprzednim? W tym jestem informatykiem. W poprzednim
    byłam śliczną blĄdyną z ślicznymi, dużymi i jędrnymi piersiami.
    Ale było, minęło... Teraz już nie wierze w reinkarnację. ;)

    > Skorzystaj wiec z
    > googla. Ja w jednym z pierwszych linkow znalazlem cos takiego:
    > http://www.ecologic.pl/oferta/ . wystarczy tylko zadzwonic i zapytac...

    Wolę najpierw zasięgnąć języka tutaj, aby móc rozmawiać z innymi.
    Więc jak -- można to umieścić w garażu pod blokiem? Dodam, że
    chętnie też bym przebił ścianę działową z garażu na klatkę schodową,
    aby częściej witać w ślicznej ;) piwnicy (akurat ja jedyny mam
    w pobliżu piwnicę bez smętnej zimnej rury, z której leje się
    woda kondensacyjna) i nie przechodzić pod blokiem, w tunelu,
    ale od razu z garażu trafiać na klatkę schodową. :)

    Wiem -- będę narażony na włamania do garażu. ;)

    Tak -- garaż też celowo jest taki, aby w ścianie można było
    wstawić drzwi na klatkę. ;) Żartuję -- każdy tutejszy garaż
    ma cienką ściankę wiodącą do piwnic. Mój natomiast (jak co
    drugi mniej więcej) ma grubą połówkę tej ścianki -- do
    powieszenia umywalki. Nawet mam przygotowaną umywalkę.
    Chyba nawet półpostumentem, z chromowanym syfonem i resztą...

    Ale ponoć przepisy na takie coś jak wejście dodatkowe (prowadzące do piwnic)
    nie pozwalają. O tyle śmieszne, że ja widuję takie właśnie dodatkowe wejścia
    w innych garażach, znajdujących się w pobliżu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-04-12 19:46:56
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    > Ponoc w poprzednim wcieleniu byles informatykiem. Skorzystaj wiec z
    > googla.

    To informatyka jest nauką szukania w googlu ?

  • 14. Data: 2010-04-12 21:58:03
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-04-12 21:46, niusy.pl wrote:
    > To informatyka jest nauką szukania w googlu ?

    Gógiel jest po prostu jednym z narzedzi, ktorym powinien sie poslugiwac
    kazdy, kto twierdzi, ze "jakostam" potrafi sie poslugiwac kumputerem
    (BTW - informatyka, to nie nauka o komputerach, ale malo kto zwraca
    obecnie na to uwage)

    Pozdro

    Maseł

  • 15. Data: 2010-04-12 23:17:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maseł" 5...@m...cs.put.poznan
    .pl

    Wg wielu -- tak. Inni oczekują od informatyka umiejętności drukowania
    (opcje niebankowe, czyli ustawienia -- jakość druku, szybkość itd...)
    Ode mnie mój ex-przełożony wymagał znajomości położenia ikon w Panelu
    Sterowania w Windows...

    Kiedyś wpadła mi w ręce książka (podręcznik) z jakiejś szkoły -- do
    nauczania informatyki. Jak najbardziej umiejętność Googlowania była
    tam wymagana u informatyka. Właściwie cały świat kręcił się tam
    wokoło Googla i M$ a takie czynności jak defragmentacja HDD były
    niemal szczytem możliwości informatyka. :)

    Podobnie na studiach teologicznych nie uczą ,,wymiarów Boga'',
    ale kalendarza liturgicznego (kiedy jakie święto) a psychologa
    nie uczą konstrukcji duszy, ale na przykład skali logarytmicznej. :)

    Znana jest od:

    A [_] połowy XX wieku
    B [_] końca XX wieku
    C [_] średniowiecza
    D [_] starożytności

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-04-13 20:43:06
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-04-13 01:17, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Znana jest od:
    > A [_] połowy XX wieku
    > B [_] końca XX wieku
    > C [_] średniowiecza
    > D [_] starożytności

    D - wtedy to juz nawet bazy danych mieli. I co wiecej motorem powstania
    tych baz danych byly uwarunkowania prawne. :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 17. Data: 2010-04-15 19:19:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Maseł" 0...@m...cs.put.poznan
    .pl

    > D - wtedy to juz nawet bazy danych mieli. I co wiecej motorem powstania
    > tych baz danych byly uwarunkowania prawne. :-)

    Proponuję obejrzenie algorytmów zaklętych w piramidach
    egipskich -- ,,jeśli tu się naciśnie a tam przytrzyma,
    wtedy te drzwi się otworzą''... Ogólnie przetwarzanie
    informacji czy budowa algorytmów to sztuka stara jak
    ludzki świat. :)

    Ale Ty nie zdałeś egzaminu -- zdaje ten, kto domyśl;i się,
    że należało postawić znak x pomiędzy kwadratowymi nawiasami... ;) [x]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'