    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Montaż anteny na elewacji budynku
    Date: Wed, 26 May 2010 10:03:09 -0700 (PDT)

    Witajcie.
    Powiedzcie mi czy jest jakiś zapis zakazjący montażu np anteny na
    zewnętrznej elewacji budynku, który był ocieplony około 7 lat temu?
    Na pytanie czy zezwalają na montaż usłyszałem ze nie wydają zgody na
    ocieplonym budynku, a dlaczego bo nie dajemy. taka mniej wiecej była
    rozmowa.
    Czy jest jakaś podstawa takich odmów.
    Mam odrębną własność ale czescią wspólnąś zarządza spółdzielnia.
    Możecie poradzić mi jak walczyć z takim "koncertem życzeń"
    administracji, ponieważ nie jest to jedyny przypadek typu "nie bo nie"
    Być moze o czyms nie wiem i dlatego pytam. Czy bycie współwłaścicielem
    choć czesci ułamkowej nie daje mi zadnych praw?