  • Data: 2002-10-28 19:16:14
    Temat: Monitoring posesji - kamery a prawo
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy na wlasnej posesji, wokol domu mieszkalnego,
    mozna zalozyc sobie monitoring kamerami?
    Jest kilka kwestii, ktore mnie drecza.
    Jesli ktores sa uzasadnione to prosze o odeslanie mnie do
    czesci przepisow KC, KK, KW, prawa budowlanego lub inne.
    Sam niestety nie jestem w stanie przejrzec calosci tych tomow.

    1. Czesc kamer bylaby pod dachem domu - tu chyba
    bez problemow. Druga czesc chcialbym umiescic na
    konstrukcji metalowej.
    Czy mozna na wlasnej posesji ustawic reklame
    na blasze 1x0.8m, na wysokosci okolo 3-4 metrow,
    ustawionej na dwoch rurach calowych?
    W tej konstrukcji bylyby dwie kamery patrzace na ulice.
    Czy taka konstrukcja musi to byc oddalona o iles metrow
    od granicy dzialki od strony ulicy?
    2. Czy sasiedzi moga miec uzasadnione prawem
    pretensje ze kamery patrza na ich wyjazd, okno, ulice?
    3. Czy moge miec problem wynikajacy z gromadzenia takiego
    sygnalu wizji?