  • Data: 2004-05-09 09:51:30
    Temat: Moje dane wyslane przez ubezpieczyciela do kogos innego
    Od: Michał Deresz <n...@n...inv> szukaj wiadomości tego autora

    Moj niezbyt bliski znajomy dostal pismo z firmy ubezpieczeniowej (cos o
    zmianie warunkow w zwiazku z ustawa) a w tym pismie byly... moje dane!
    (imie, nazwisko, data urodzenia, uposazeni (imie, nazwisko, data
    urodzenia...). Byc moze pesel albo cos jeszcze, nie pamietam. Mam
    polise w tej samej firmie, ale do mnie takie pismo jeszcze nie dotarlo
    (ciekawe czy znajde tam czyjes dane...)

    Czy towarzystwo ubezpieczeniowe zlamalo jakies przepisy? Czy nalezy mi
    sie odszkodowanie / zadoscuczynienie albo cos takiego za to?

    Michal

    FUT pl.soc.prawo (np pl.biznes.banki idzie dlatego, ze opisywano tam
    podobne przypadki - bank komus wyslal zle dane)