    From: "Alcest Brenet" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mieszkanie po smierci glownego najemcy
    Date: Tue, 16 Mar 2004 15:42:57 +0100
    Sender: a...@o...pl@62.29.134.3

    Witam,
    Kilka dni temu zmarla moja babcia, ktora byla glownym najemca od 60 lat
    mieszkania komunalnego w starej kamienicy. Jedno z moich rodzicow i ja sie
    tam
    wychowalismy, ale to oczywiscie nikogo nie obchodzi. Ja (wnuczek) jestem tam
    zameldowany z decyzja od ponad 10 lat. Wlasnie dzis sie okazalo, ze nie mam
    prawa do tego lokalu. Wykupic go tez nie moge. Czy macie jakiekolwiek
    informacje,
    co mozna by bylo zrobic, aby zachowac to mieszkanie.

    Pozdrawiam,
    A. Brenet