  • 1. Data: 2003-06-01 16:18:06
    Temat: Mieszkanie
    Od: Rafal<d...@t...pl>

    Jestem zolnierzem zawodowym zamieszkujacym lokal WAM-u.Lokal
    ten znajduje sie na ostatnim pietrze i na rogu.Mieszkanie jest zimne
    (niedocieplone)i ciagle wychodzi mi w nim grzyb(tak samo mieli
    poprzednii wlasciciele) okna do niczego sie juz nie nadaja(wychladzaja
    jeszcze gorzej).Jednak WAM od roku pomimo mych pism i prosb nic
    nie robi i nie zamierza robic w celu poprawy zaistnialej sytuacji.Co
    mam zrobic aby ich do tego zmusic?Jakie podjac kroki prawne?Prosze
    o pomoc i dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-06-01 20:03:53
    Temat: Re: Mieszkanie
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Rafal" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie robi i nie zamierza robic w celu poprawy zaistnialej sytuacji.Co
    > mam zrobic aby ich do tego zmusic?Jakie podjac kroki prawne?Prosze

    skoro to kwatera służbowa to tylko droga służbowa,
    1 - do WAM tak jak dotychczas ale zdecydowanie i na piśmie,
    2 - do przełożonego bo w końcu musisz gdzies mieszkać co wynika z faktu
    twojej służby a jak mnie pamięc nie myli, to dowódca ma w tym zakresie
    jakies
    obowiązki,

    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-06-02 09:07:59
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > nie robi i nie zamierza robic w celu poprawy zaistnialej sytuacji.Co
    > mam zrobic aby ich do tego zmusic?Jakie podjac kroki prawne?Prosze

    napisz pismo do wyższej instancji

    na www.wam.com.pl masz wiele adresów, do prezesa włącznie

    duża ilość pism powinna spowodować jakieś naciski "z góry", aby zająć się
    sprawą

    oczywiście wszystko na piśmie i pisma "za potwierdzeniem" lub poleconym

    --
    pozdrawiam
    plusz