  • 1. Data: 2005-08-28 11:06:24
    Temat: Mandat za palenie papierosów na peronie.
    Od: Patryk <r...@i...pl>

    Witam

    Czekałem na peronie na pociąg.
    Pięć minut przed odjazdem podchodzi do mnie policjant.
    Każe mi się wylegitymować, wlepia mi mandat za palenie papierosów w
    miejscu niedozwolonym. zaczynam się stawiać.
    Pociąg wjeżdza na peron. Muszę nim jechać.
    Policjant proponuje przyjęcie mandatu (20zł) lub nie (sprawa w sądzie
    grodzkim). Nie mieszkam w tym mieście, nie miałbym czasu ani ochoty na
    żadną rozprawę. Wk...ny przyjmuję mandat i wsiadam do pociągu.

    Jest jeden mały szczegół...Nie palę papierosów, nic nie pałiłem na peronie.

    Czy ktoś może powiedzieć o co tu chodzi? Czy to nowa metoda polcji na
    dorabianie, podwyższenie sobie statystyk?
    Na peronie były też osoby które pałiły, z wyglądu młodzież/blokersi.
    Oczywiście żadnego mandatu nie otrzymali.

    Chyba od tamtego dnia jestem za hasłem "HWDP"

    Pozdrawiam. Patryk

  • 2. Data: 2005-08-28 11:27:22
    Temat: Re: Mandat za palenie papierosów na peronie.
    Od: "yark" <l...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jest jeden mały szczegół...Nie palę papierosów, nic nie pałiłem na
    > peronie.
    >
    > Czy ktoś może powiedzieć o co tu chodzi?

    a po co przyjmowales mandat, skoro nie paliles?

  • 3. Data: 2005-08-28 11:53:14
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    yark napisał(a):

    > a po co przyjmowales mandat, skoro nie paliles?

    Bo zostałby na peronie. Spotkałem się z taką sytuacją. - wymuszenie - a
    stójkowy ma poprawioną statystykę. Znajomy też zapłacił, bo byłby w
    plecy o 12 godzin.

    Nie wiem, czy da sę w tej sytuacji skutecznie powalczyć, ale ja bym
    próbował - skarga z opisem sytuacji.

    MAc

  • 4. Data: 2005-08-28 14:08:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:des8ir$31g$1@news.onet.pl...

    Jeśli faktycznie tak było, to napisz pismo do właściwej terenowo
    komendy. Ktoś to będzie próbował sprawdzić, choć na anulowanie mandatu
    bym nie liczył. Trudno będzie w takiej sytuacji ustalić stan
    faktyczny, chyba, ze kilka osób złoży podobne do Ciebie skargi i się
    okaże, że dotyczą tego samego policjanta.

  • 5. Data: 2005-08-28 14:28:34
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > faktyczny, chyba, ze kilka osób złoży podobne do Ciebie skargi i się
    > okaże, że dotyczą tego samego policjanta.

    + Badanie lekarskie jakieś ... potwierdzające, że raczej nie
    palisz ... najlepiej z inf. , że jeden papieros zabiłby Cie na
    śmierć ... On preparował papiery, Ty też możesz ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT1200

  • 6. Data: 2005-08-28 17:06:20
    Temat: Odp: Mandat za palenie papierosów na peronie.
    Od: "Jacek K" <j...@t...pl>

    Mam pytanie :
    Dlaczego nie piszesz dokładnie kiedy to miało miejsce i na dworcu jakiego
    miasta ??? Nie chcesz skrzywdzić tego policjanta ???
    Podane informacje mogłyby mu odbić się czkawką .

  • 7. Data: 2005-08-28 17:37:41
    Od: Harry <h...@i...pl>

    MAc wrote:

    > yark napisał(a):
    > Nie wiem, czy da sę w tej sytuacji skutecznie powalczyć, ale ja bym
    > próbował - skarga z opisem sytuacji.

    Jakbym udowodnił w sądzie grodzkim, że nie paliłem???
    Policjant "widział", pewnie jego kolega w radiowozie by to potwierdził...

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-08-28 17:54:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Harry napisał(a):

    > Jakbym udowodnił w sądzie grodzkim, że nie paliłem???
    > Policjant "widział", pewnie jego kolega w radiowozie by to potwierdził...

    Co za czasy ... policjanci radiowozami po peronach jeżdżą .
    DREZYNA WARSZAWA ?

  • 9. Data: 2005-08-28 18:38:05
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Harry napisał(a):

    > Jakbym udowodnił w sądzie grodzkim, że nie paliłem???

    Jak gazeta wyborcza robiła akcję "rzuć palenie" to robili badania, które
    potrafiły wykryć fakt palenia w czasie bodzjże 3 miesięcy :-0. nie wiem
    jak z biernymi palaczami, ale jak nie siedzisz codziennie w atmosferze
    dymowo tytoniowej, to miałbyś szanse udowodnić.

    MAc

  • 10. Data: 2005-08-28 19:27:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > faktyczny, chyba, ze kilka osób złoży podobne do Ciebie skargi i się
    > okaże, że dotyczą tego samego policjanta.

    mozna sie ludzic ze mieli monitoring wlaczony (nagrywali)

    P.