  • Data: 2002-12-02 12:46:08
    Temat: Mandat z 99 roku?
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W 7 sierpnia 1999 dsotalem mandat kredytowy za przekroczenie predkosci i nie
    zaplacilem za niego (100 zl). Ostatnio jakis gostek przyniosl mi z urzedu
    skarbowego tytul wykonawczy aby zaplacic za ten mandat. Z tego co pamietam
    to przedawnia sie w ciagu 3 lat. Na tym (picie?) tytule wykonawczym jest
    data 24 sierpien 2001 czyli rok temu? Jak to mozliwe ze rok czasu lezalo
    pismo w US?
    Mam zaplacic ten mandat czy tez juz sie przedawnil?

    Dzieki za wszelkie info.
    futrzak