    From: "Staszek" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mam kilka pytań
    Date: Wed, 22 Mar 2006 10:35:21 +0000 (UTC)

    Czy istnieje konkretna ustawa o niezatruwaniu powietrza w budynkach
    mieszkalnych? Bądź ustawa o karach nakładanych na palących?! Mam na myśli
    palenie m.in. tytoniu.
    Niemal co ranek budzą nas opary dymu. Osadza się wszystko w mieszkaniu. Na
    kanapie, na fotelach, zasłonach.. Przesiąkają żonie włosy, ubranie, wszystko.
    Cała rodzina na tym cierpi. Dzieci często wymiotują. :((
    Upomnienia nic nie dają. Albo zejdzie jeden delikwent z drugim piętro niżej i
    starszym sąsiadom życie zatruwa albo pyskuje.
    Co ciekawe nawet starsi palacze zachowują się tragicznie. Nie dość, że nie
    potrafią zejść te kilka pięter niżej, na powietrze, to jeszcze nie mają
    zupełnie szacunku.
    Właściciel posesji nic nie zrobi - boi się.

    Czy naprawdę nie można palić na powietrzu? Czy złośliwość musi przemawiać
    przez osoby palące?

    Proszę o odpowiedź w tej sprawie. Jak sobie z tym problemem poradzić.

    Pozdrawiam!