    From: "wojcio" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Lokator nie placi od 3 lat dlugie
    Date: Fri, 8 Nov 2002 09:42:13 -0000
    Sender: w...@p...onet.pl@pa66.nalkowskich.sdi.tpnet.pl

    Oto sytuacja:

    - w lutym 2000 umiera mi babcia
    - pozostawia testament z zapisem ze dostaje dom
    - w domu tym mieszka 1 rodzina
    - w 2001 wrzesniu zakonczenie postepowania spadkowego i zostaje wlascicielem
    - do domu nie moge sie dostac , rodzina mieszkajaca w nim nie wpuszcza mnie,
    wyrzucili czesc rzeczy, nie placili
    - w zwiazku z tym w pazdzierniku 2001 wyslalem pismo ustanawiajace czynsz i
    po 3 miesiacach nie placenia
    zalozylem sprawe o eksmisje
    - ostatnia rozprawa ma sie odbyc w grudniu
    - dluzniczy podniesli ostatnio spawe zaplaty 8 tys za naprawy budynku i
    zatrzymania postepowania sądowego o eksmisję do momentu uregulowania tych 8
    tysiecy przeze mnie. /absurd dla mnie bo nie placa 30 miesiecy dlug tak na
    oko 30 tys. zł/
    - co moge zrobic , jak postapic aby zakonczyc sprawe dla mnie korzystnie,
    jak sie bronic !!! przed dluznikiem.
    chce wyeksmitowac ludzi do lokalu zastepczego!!

    Czy żadanie zapłaty nawet gdyby bylo zasadne, na razie brak rachunków
    /wchodzi w gre naprawa w negłym wypadku zagrażająca zyciu, stanowi budynku/
    można odrzucic. Czy nie powinna to być sprawa cywilna o 8 tys. zł.
    W sprawie tej chcę wydania postanowienia o eksmisji. Dług wobec mnie chcę
    złożyć w następnej sprawie
    Pomóżcie co robic