    From: "Jerzy" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Mon, 29 Jan 2007 14:38:51 +0100

    Witam,
    Sytuacja jest następująca:
    wysłałem w poniedziałek list polecony+priorytet a w nim bilety na PKS na
    wyjazd w góry. Do dnia wyjazdu (niedziela) list z biletami w środku nie
    dotarł.
    Siostra musiała kupić bilety w autobusie a o rezerwacje poprosiłem kierowcę
    pokazując mu w momencie odjazdu z Warszawy kopie wysłanych biletów i pismo
    reklamacyjne do poczty. Kierowca nie uznał kopii biletów i kazał zapłacić
    ponownie a poczta zwróci maksymalnie 50 x 2,20 zł czyli mniej niż były warte
    bilety. Istnieje też możliwość, że poczta dostarczy list po niedzieli, ale
    to dla nas nie ma już znaczenia, bo siostra jest już w górach i nie może
    odebrać. Po to właśnie był priorytet by list dotarł w ciagu tych 5-6 dni.
    Dodam, iż list miał do pokonania 60 km od Warszawy.
    Jak to wygląda od strony prawnej?
    Jerzy