  • 1. Data: 2004-06-17 12:42:20
    Temat: Licencja - HELP ME!
    Od: "Micro" <m...@o...pl>

    Witam.
    Czy mogę sprzedawać licencję na proces( sposób postępowania) wykonywania danej
    usługi? Wyjeśnię,
    że bez znajomości tego procesu nie da się wykonać tej usługi a ja ten proces znam.
    Niestety patent odpada.

    Chodzi mi o to, żeby osoby, którym przekaże te informacje działały według ustalonych
    warunków i
    przedewszystkim nie zniekształcały sposobu postępowania.

    Może istnieje coś takiego jak licencja typu Know-How?

    Bardzo prosze o pomoc.
    Jest to dla mnie strasznie ważne i nie wiem co mam dalej czynić.

    Pozdrawiam,
    Micro
    - zdobycie informacji na temat tego procesu kosztowało mnie strasznie dużo czasu,
    wysiłku, szkoleń
    zagranicznych, pieniędzy (kredyty spłacam już od 5 lat) więc proszę o wyrozumiałość w
    stosunku do
    mojego pytania.

  • 2. Data: 2004-06-17 13:03:11
    Temat: Re: Licencja - HELP ME!
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    nie ma licencji typu Know- how. W twoim przypadku najlepsza bylaby umowa
    handlowa zwana Frinchising, w której właśnie jedna strona (Ty) za
    odpłatnością przekazujesz drugiej stronie(Przedsiębiorstwu) swoją wiedzę
    Know-how, a ta druga strona wykorzystuje ją w swoim przedsiębiorstwie.

    pozdr.
    b.