  • Data: 2013-05-16 17:30:19
    Temat: Legalnosc blokady informacji o infekcjach szpitalnych
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Odprowadzalem pacjenta z mojej rodziny, do szpitala w Warszawie przy ul.Stepinskiej.
    Jak znalazlem sie z nim na sali, lekarze zaczeli krzyczec zebym wyszedl,
    bo panuje infekcja i osoby postronne maja zakaz wstepu do odwolania.
    Wyszedlem, ale poniewaz moglem zdazyc podlapac infekcje, poprosilem
    o informacje, czego moge sie ewentualnie spodziewac, na jakie objawy uwazac?
    Odmowiono mi jakiejkolwiek informacji tlumaczac sie zakazem dyrekcji.

    Czy takie zatajanie informacji jest zgodne z prawem?

    WM