  • Data: 2003-05-14 13:15:19
    Temat: L4 po okresie wypowiedzenia-pilne
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracowałem 2* 1/2 etatu. Z jednej firmy mnie zwolnili, a stosunek pracy
    zakończył się 30 kwietnia (ostatni dzień zatrudnienia). Teraz mam trochę
    problemów zdrowotnych. Jak wygląda sprawa L4 ? Czy jakiś czas po
    wypowiedzeniu (jeżeli tak, to do ilu dni) można jeszcze uzyskać chorobowe z
    firmy, która mnie zwolniła, czy tylko z tej, w której nadal pracuję na
    drugie (teraz już jedyne) 1/2 etatu ? Problem w tym, że najchętniej bym tego
    L4 nie brał, ale gdyby okazało się, że musze dłużej pochorować, to może
    powinienem przyspieszyć niezbędne badania i wziąć to L4 ? (na razie w 2
    firmie jestem na urlopie).
    Marek