    From: Lukasz <a...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kuźnia - pozowelnie - pomocy
    Date: Fri, 4 Oct 2002 20:56:26 +0200

    Mam problem. W budynkach gospodarczych urządziłem kuźnie. Niektórym
    sąsiadom to się nie podobało. Zaprotestowali przeciwko hałasowi
    dochodzącego z tej kuźni i nasłano na mnie parę inspekcji. Jedna
    inspekcja nie stwierdziła przekroczenia norm dopuszczalnych, natomiast
    druga uważa, że normy zostały o 1dB przekroczone. Dostałem wezwanie z
    inspektoratu budowlanego, który żąda ode mnie zezwolenia na prowadzenie
    kuźni. Co to jest i czy rzeczywiście każdy kowal musi mieć jakieś
    pozwolenie? Oprócz tego, że zgłosił działalność gospodarczą.

    Bardzo proszę o pomoc, bo urzędasy mnie zjedzą.