  • 1. Data: 2002-09-17 10:49:23
    Temat: Kupno mieszkania
    Od: "Tomasz Zielecki" <t...@b...gnet.pl>

    Witam

    Kupilem mieszkanie. Jest ono wyposazone w ogrzewanie gazowe. Po
    podpisaniu umowy przyszedl czas na przepisanie mediow w odpowiednich
    firmach. Wtedy okazalo sie, ze ogrzewanie zostalo wykonane bez odpowiednch
    pozwolen i nie moze byc zgloszone w gazowni. Dowiedzialem sie, ze wg. prawa
    powinno byc ono rozebrane. Sam musze sie starac o wszystko i za wszystko
    placic.
    Czy w zwiazku z tym mozna sie starac o obnizenie wartosci umowy
    kupna-sprzedazy? Zostalem swiadomie wprowadzony w blad i na dobra sprawe
    kupilem mieszkanie bez ogrzewania, o czym nie wiedzialem. Czy mam
    jakiekolwiek szanse? Czy ktoś z Was może mi pomóc?

    P.S. Jestem ze Szczecina.