    From: g...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupno mieszkanai - klopoty ze sprzedajacym
    Date: 18 Jul 2006 04:00:31 -0700

    Witam,
    Mam problem j.w. tzn. miesiac temu pojawila sie bardzo korzystna
    cenowo oferta na mieszkania. Pojechalismy, zobaczylismy i sie szybko
    zdecydowalismy na nie. Sprzedajacy nie chcial podpisywac
    od razu umowy przedwstepnej, poniewaz sprzedawal to mieszkanie by
    kupic dom. Tutaj z kolei musial czekac na jakies papiery.
    Podpisalismy wiec umowe ,w której zobowiazal sie sprzedac na
    warunkach okreslonych w ogloszeniu wlasnie mi (pwoiedzmy taka umowa
    pierwokupu). Nie bylo tam jednak, zadnej daty do kiedy musi spzredac
    itp.
    Dzisiaj dzwonil, ze sprzeda ale drozej, bo ma kupca za lepsza cene.
    I pal licho - podniósl cene o 10 tys. i nadal jest ona OK, ale czy
    moge byc spokojny, czy tez moze mi powiedziec, ze sprzedaje komus
    innemu?

    Pozdrawiam S.G.