    From: DJ TRanx <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kto ma rację? - umowa
    Date: Fri, 28 Nov 2003 18:01:01 +0000 (UTC)

    Witam szanownych grupowiczów. Mam pewien problem, który chciałbym rozwiązać.
    oto on:

    20.09.2003 została podpisana umowa z Telekomunikacją Polską w promocji
    "testuj przez 30 dni". Teraz cchiałbym z niej zrezygnować, więc moje pytanie
    brzmi czy mogę to zeobić. Teraz przedstawiam szczegóły:

    Panie w telepunkcie oraz na infolinii neostrady zapewniała mnie, że te 30
    dni są liczone od momentu zarejestrowania się po scrossowaniu linii.
    Ostatnio jednak zauważyłem w regulaminie promocji punkt 12:

    "Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, w terminie 30 dni od dnia
    jej zawarcia."

    Czyli typowe wprowadzanie klienta w błąd. Za późno się zorientowałem, ale
    wkradł się promyczek nadzieji:

    (W tym regulaminie promocji jest jeszcze punkt o możliwościach technicznych,
    ale zostały one potwierdzone.)

    W regulaminie Usługi neostrada jest napisane, że TP ma 10 dni na
    umożliwienie korzystania z usługi. Na infolinii mówili, że 14 dni. Jednak ja
    na dzień dzisiejszy nie mam tej linii aktywowanej (czyli ponad 2 miesiące).
    Telekomunikacja nie wywiązała się tym razem z umowy. Reklamowałem to po tych
    14 dniach i nic.

    Stąd moje pytanie: czy mogę rozwiązać umowę (podpisaną na czas określony na
    12 miesięcy) bez ponoszenia żadnych kosztów?

    z góry dziękuję.

    --
    DJ TRanx - tr(at)djtranx.tk, http://logosy.w-pl.com, http://ssn.glt.pl
    "Bo jak taki sobie nie przeklnie, to mu się szyk zdania za przeproszeniem