  • 1. Data: 2002-06-20 08:27:17
    Temat: Ksiazka pojazdu - o co chodzi?
    Od: "Blondi" <b...@s...pl>

    Witam
    Na grupie pl.rec.motocykle czytam:

    "Witam
    Poniewaz postanowilem zarejestrowac motocykl przywieziony z zagranicy,
    konieczne podobno stalo sie wykupienie ksiazki pojazdu za jakas
    abstrakcyjna sume.Z roznych zrodel slyszalem ze cena wynosi ok 1000zl.
    Poniewaz wydawalo mi sie to conajmniej nonsensowne, zrobilem male
    badanko po urzedach komunikacji na Dolnym Slasku. I co sie okazalo:
    Wroclaw -1000zl
    Lubin -1100 zl
    Sroda Slaska -100 zl
    Polkowice - nie jest wymagana ksiazka poj do motocykla
    Wszystkie oplaty dotyczyly tego samego motocykla z ta sama data
    sprowadzenia do kraju."

    O co tutaj chodzi? Dlaczego rozne miasta mają inne oplaty za ksiazke
    pojazdu?
    Pozdrawiam
    Blondi

  • 2. Data: 2002-06-21 04:46:24
    Temat: Re: Ksiazka pojazdu - o co chodzi?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

> [...]
    > ze prawo
    > i przepisy sa niespojne. Inne obowiazuja na Helu a jeszcze inne w
    > Zakopanem.
    > To wynika z pospiesznie wprowadzonego przepisu ktory ma zwiazek z
    > wysoka
    > akcyza na samochody osobowe. Pewnie w Twoim UK siedzi jakas
    > niedouczona
    > blondyna i sobie interpretuje jak chce.
    > Szczegoly masz tutaj:
    > http://star.infor.pl/cgi-
    > bin/starfinder/0?path=fastakt.txt&id=w1&pass=w1&sear
    > h=dzu.2002.018.0000177??&format=CALYAKTOZP

    reszte adresu doklej sobie do przegladarki