  • Data: 2008-06-21 20:15:32
    Temat: Książeczka wojskowa
    Od: Buster <b...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Chciałem się zapytać znawców, czy taki twór jak Książeczka Wojskowa,
    jest tylko w naszym chorym Państwie, czy też w innych krajach również? I
    drugie pytanie, takie czysto teoretyczne. Co z tym tworem się stanie,
    gdy wejdzie tzw. armia zawodowa?? Pytam o te książeczki, które już są.

    Nasunęło mi się to w związku z moją ostatnim przypadkiem, gdy stemplując
    kartę obiegową przyjęcia do pracy, w dziale ds. bezpieczeństwa
    informacji niejawnych i wojskowości (czy jakoś tak), zażądali ode mnie
    tegoż dokumentu i bez niego nie chcieli ze mną dalej rozmawiać, co
    niestety przesunęło mi całą sprawę o kilka dni.

    --
    Pozdrowienia
    Radek