  • 1. Data: 2007-06-12 20:26:56
    Temat: Koszt - akt notarialny, hipoteka itd.
    Od: "KAT" <t...@i...pl>

    Pomozcie prosze, juz mnie glowa boli od przegladania www i roznych grup, nie
    mam jasnosci co do ogolnego kosztu wszystkich tych zlodziejskich oplat,
    ktore pobieraja notariusz, sad i Bog wie kto jeszcze.
    Chodzi o mieszkanie kupione od developera za cena 166000 zl. Calosc zostala
    skredytowana. Teraz trzeba zainteresowac sie aktem, hipoteka itp. Czy ktos
    wie, ile obecnie tak pi razy drzwi wyniosa te koszty? Liczylem roznymi
    kalkulatoriami, ale wychodza mi bardzo rozbiezne kwoty. Bede wdzieczny za
    pomoc.

    Pozdrawiam
    Max

  • 2. Data: 2007-06-12 21:00:14
    Temat: Re: Koszt - akt notarialny, hipoteka itd.
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    KAT napisał(a):
> [...]
    > wie, ile obecnie tak pi razy drzwi wyniosa te koszty? Liczylem roznymi
    > kalkulatoriami, ale wychodza mi bardzo rozbiezne kwoty.

    Za malo informacji. Brakuje np info: jakie hipoteki i na jakie kwoty czy
    kto ma sporzadzic wniosek o ustanowienie hipoteki (Ty czy notariusz).
    Zamiast googlach, najlepiej pojdz do pierwszego-lepszego notariusza,
    przedstaw sprawe i popros o wyliczenie kosztow. Notariusz zada Ci
    dodatkowe pytania - dowiesz sie czego jszcze nie wiesz. Wtedy pojdziesz
    do banku, uzyskasz odpowiedzi na te pytania i ponownie pojdziesz do
    notariusza. On Ci ladnie wszystko wyliczy. Notariusz udziela porad za
    friko - no dobra, zazwyczaj robi to ktorys z jego pracownikow, bo
    notariusz jest zajety ale na to samo wychodzi.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-06-13 06:06:40
    Od: "KAT" <t...@i...pl>

    Masz racje, rozsadna uwaga. WYbiore sie chyba z umowa do notariusza, niech
    on mi to rozjasni :)

    Dzieki za pomoc!