  • Data: 2004-02-01 14:49:37
    Temat: Korzystanie z działki bez podstawy prawnej
    Od: "jaju" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałbym poprosić Was o pomoc.

    Mam lokal w kamienicy należy on do mnie natomiast podwórko przyległe do
    kamienicy należy do miasta. Chcieliśmy (wraz ze współ lokatorami) uregulować
    status prawny podwórka i odkupić je od miasta. Niestety miasto zażądało ceny
    zbyt wysokiej i zrezygnowaliśmy. Teraz miasto grozi nam nałożeniem opłat za
    cytuje "korzystanie z działki bez podstawy prawnej".

    Dodam tylko że podwórko jest z tyłu kamienicy ja mam wejście po lokalu z
    przodu (bezpośrednio z ulicy) i z tyłu (przez podwórko) a inni mieszkańcy
    tylko z tyłu (przez podwórko). Na podwórku są też komórki ja z nich nie
    korzystam inni mieszkańcy tak.

    Chciał bym dowiedzieć się czy miasto ma prawo nałożyć taka opłatę i na
    jakiej podstawie.