  • 1. Data: 2006-05-16 10:16:11
    Temat: Kiedy trzeba zgłosić umowę o dzieło do UP?
    Od: "Tan Tadam" <t...@g...pl>

    Witam.

    Po utracie pracy zarejestrowałem się w Urzędzie Pracy. Obecnie podjąłem pracę
    u nowego pracodawcy na okres próbny - umowa o dzieło (dziełem jest zobycie
    odpowiednich certyfikatów). I tu mam pytanie: kiedy należy zgłosić fakt
    podjęcia pracy na umowę o dzieło w Urzędzie? Należy to zrobić niezwłocznie,
    czy dopiero po przyjęciu dzieła? W umowie mam składki zdrowotne, ale jeśli
    nie wykonam dzieła, to nie dostanę pieniędzy, a składki nie będą opłacone
    (umowa jest na 2 miesiące).

    Pozdrawiam i z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-05-16 10:51:07
    Temat: Re: Kiedy trzeba zgłosić umowę o dzieło do UP?
    Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl>

    > Należy to zrobić niezwłocznie,
    > czy dopiero po przyjęciu dzieła?

    Masz na zgłoszenie podjętej pracy 7 dni od podpisania umowy.

    pozdr
    Maggie

  • 3. Data: 2006-05-16 13:38:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tan Tadam wrote:

> [...]
    > odpowiednich certyfikatów). I tu mam pytanie: kiedy należy zgłosić fakt

    To nie podjąłeś pracy tylko wykonujesz dzieło.

> [...]
    > nie wykonam dzieła, to nie dostanę pieniędzy, a składki nie będą opłacone

    Umowa o dzieło i składki zdrowotne?!?!

    Chyba komuś się coś pomerdało z umową-zleceniem...