  • 1. Data: 2010-11-17 09:11:01
    Temat: Kiedy nie trzeba miec kasy?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Fiskalnej zreszta?

    Mam kolo domu budke zasadniczo z warzywami, ale sprzedaje tez zarcie
    przetworzone, typu sloiki, puszki, napoje, przyprawy fabrycznie
    pakowane, ciasta, jajka, takie tam roznosci.

    Nie posiada toto kasy fiskalnej ani zadnej, do niedawna pani liczyla
    wszystko recznie na papierku, teraz ma kalkulator.

    Czy toto jest jakos zwolnione, czy tez po prostu szara strefa i tyle?

    MJ

  • 2. Data: 2010-11-17 13:53:17
    Temat: Re: Kiedy nie trzeba miec kasy?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-17 10:11, Michal Jankowski wrote:
    > [...]
    > Czy toto jest jakos zwolnione, czy tez po prostu szara strefa i tyle?

    Click --> http://tinyurl.com/kasa-fiskalna-zwolnienie

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-11-17 15:24:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wszystko recznie na papierku, teraz ma kalkulator.
    >
    > Czy toto jest jakos zwolnione, czy tez po prostu szara strefa i tyle?

    Przede wszystkim Kasa Fiskalna dotyczy podmiotów, które przekrocza jakis
    tam dochód. Jesli nie maja kasy fiskalnej, to maja obowiazek prowadzenia
    ewidencji przychodów. Chyba, ze sa opodatkowane karta podatkowa (nie wiem
    czy akurat stragan sie da) to moga byc i z tej formy zwolnione

  • 4. Data: 2010-11-17 22:00:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:ic0s7t$en3$1@inews.gazeta.pl>:

    > Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Przede wszystkim Kasa Fiskalna dotyczy podmiotów, które przekrocza jakis
    > tam dochód.

    Robert, czy /aplikujesz na pismaka/?
    Bo tym dochód, przychód, obrót nie robi różnicy.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-11-18 15:42:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Robert, czy /aplikujesz na pismaka/?
    > Bo tym dochód, przychód, obrót nie robi różnicy.

    W zakresie, w jakim pytający jest zainteresowany pozostaje to bez różnicy.
    Ogólnie masz rację.