  • Data: 2005-10-25 15:55:22
    Temat: Kiedy mogę wystąpić o odszkodowanie?
    Od: "dekro" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem wybity palec (dość poważnie jak to ocenił lekarz). Minęło już 4,5
    tyg, palec jest mocno spuchnięty i rozprostowuje się do ok. 45 stopni. Jestm
    ubezpieczony w systemie grupowym w PZU (płacę w pracy skłądkę 42 zł).
    Koleżanka z pracy która się tym zajmuje mówi że mogę starać sie o
    odszkodowanie dopiero po 3 miesiącach od wypadku. Czy to prawda?