    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kapturowy Strasburg
    Date: Fri, 24 Feb 2006 08:35:16 +0100

    Dnia 4. lutego pisalem na grupie watek "Czy powale Niemcow na kolana". Nie
    powalilem. Okazuje sie, ze Niemcy maja wiecej wplywow w Strasburgu jak
    Polacy (ktorych pietnuje sie za nieuregulowanie spraw mienia zabuzanskiego).
    Wczoraj otrzymalem ponizsze pismo ze Strasburga, ze 15. lutego pieciu
    sedziow Wysokiej Izby Trybunalu odrzucilo moj wniosek o skierowanie mojej
    sprawy do Wysokiej Izby. Tym samym wyrok w mojej sprawie z 25. pazdziernika
    2005 roku, ktory zasadza na moja korzysc tylko ulamek kosztow i strat ktore
    ponioslem, jest prawomocny. W wyroku tym nie przyznano mi zadnego
    zadoscuczynienia za straty moralne, uzasadniajac, iz samo uznania za Niemcy
    naruszyli Konwencje powinno byc dla mnie satysfakcjonujace. W ponizszym
    pismie nie ma nazwisk tych pieciu sedziow (najprawdopodobniej zydowskich
    kaplanow) Wysokiej Izby, ktorzy moj wniosek odrzucili. Nie otrzymalem tez
    zadnej tego rodzaju decyzji ani postanowienia. Nie ma ich takze na stronach
    internetowych Trybunalu. Informowane tam jest tylko, ze wyrok z 25.
    pazdziernika 2005 osiagnal final w dniu 15. lutego 2006
    http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?item=1&po
    rtal=hbkm&action=html&highlight=58453/00&sessionid=5
    923632&skin=hudoc-en.
    Zatem nie znane jest szerszej publicznosci uzasadnienie decyzji kapturowych
    sedziow Trubunalu. Wniosek moj zostal odrzucony, pomimo iz zgodnie z
    artykulem 43 ustep 1 konwencji sprawa miala znaczenie ogolne. Niech sprawa
    moja bedzie drogowskazem dla innych, ze nie ma sprawiedliwosci sadowej na
    tym swiecie. Nie wierzcie w sady, dochodzcie swoich spraw na wlasna reke.

    boukun

    COUR EUROPEENNE

    DBS DROITS DE L'HOMME

    EUROPEAN COURT

    OF HUMAN RIGHTS

    COUNCIL OF EUROPE

    STRASBOURG

    CONSEIL DE L'EUROPE

    STRASBOURG

    Jaroslaw NIEDZWIECKI ul. Luzycka 75

    58-100 SWIDNICA POLOGNE

    GRAND CHAMBER

    ECHR-LE21.3R

    KU/yre

    Application no. 58453/00 Niedzwiecki v. Germany

    Dear Sir,

    I write to inform you that the panel of five judges of the Grand Chamber
    decided on 15 February 2006 not to accept your request that the
    above-mentioned case be referred to the Grand Chamber.

    Pursuant to Article 44 § 2 of the Convention, the judgment of 25 October
    2005 therefore became final on 15 February 2006. It is available on the
    Court's Internet site (http://www.echr.coe.int) (Article 44 § 3 of the
    Convention and Rule 78 of the Rules of Court).

    I would draw your attention to the fact that the Committee of Ministers is
    responsible for the execution of final judgments (Article 46 § 2 of the
    Convention). Questions regarding execution should be addressed to the
    Department for the Execution of Judgments, Directorate General II (Human
    Rights) of the Council of Europe
    (http://www.coe.int/T/E/Human_Rights/execution).

    The Court has made an award of just satisfaction under Article 41 of the
    Convention. To enable the sum awarded to be paid to you, you are requested
    to forward your bank account details directly to the Government Agent
    (Ministerialdirigentin Dr. Almut WITTLING-VOGEL, Agent of the Government of
    the Federal Republic of Germany, Bundesministerium der Justiz, Mohrenstr.
    37, D-l 1015 BERLIN).

    Yours faithfully,