  • 1. Data: 2004-11-24 07:11:44
    Temat: Kablówka
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Witam !
    Zwlekałem za zaplacenie abonamentu za telewizje kablowa za okres wrzesien i
    październik. W listopadzie tj. 9 listopada uiscilem w/w zaleglosci oraz za
    m-c listopad (za miesiac place 10 zeta) w sumie 30 zl.
    Natomiast 16 listopada operator wylaczyl nam kablowke bez zadnego
    zawiadomienia czy wezwania do zaplaty.
    Wyslalem do nich zonke o wyjasnienie sprawy i okazalo sie ze za podlaczenie
    musze dodatkowo zaplacic 25 zl.
    Mam tylko umowe a tam nic konkretnego nie pisze - nawet o terminowosci wplat
    itp.
    Pisze w umowe ze otrzymalem regulamin i zapoznalem sie z nim, a takowego nie
    mam.
    Czy slusznie operator wylaczyl nam kablowke i czy slusznie domaga sie
    zaplaty za podlaczenie 25 zl ?

    Pzdr
    scorpio

  • 2. Data: 2004-11-24 08:51:18
    Temat: Re: Kablówka
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 24 Nov 2004 08:11:44 +0100,
    scorpio <s...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > mam.
    > Czy slusznie operator wylaczyl nam kablowke i czy slusznie domaga sie

    Jesli jest to w regulaminie - slusznie. Radze czytac to co sie podpisuje,
    to sie oplaca (:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 09:50:43 user up 10440 days, 21:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God is big, so don't fuck with him.

  • 3. Data: 2004-11-24 17:01:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zaległość należało uiścić z odsetkami. Wówczas już na pewno nie miał by
    podstaw do wyłączenia sygnału.