  • 1. Data: 2003-05-29 19:24:53
    Temat: KONSERWACJA ZABYTKÓW
    Od: "PAWEŁ" <a...@p...onet.pl>

    Być może nie ta grupa ale może ktoś mnie oświeci.
    W czyjej gesti jest wykonanie remontu elewacji tzn. malowanie, na "podobno"
    zabytkowym budynku,
    ty bardziej że od roku 1944 nie był przeprowadzony żaden tego typu remont,i
    nie chodzi tu o jakiś gruntowne
    skomplikowane zabiegi ale o poprawienie estetyki nie tylko mojej ulicy, ale
    i całego miasta w kórym się urodziłem i mieszkam do dnia dzisiejszego.

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 2. Data: 2003-05-29 19:53:11
    Temat: Re: KONSERWACJA ZABYTKÓW
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wydaje mi się, że w gestii właściciela budynku albo zarządcy.

  • 3. Data: 2003-05-29 20:34:55
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "PAWEŁ" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ale
    > i całego miasta w kórym się urodziłem i mieszkam do dnia dzisiejszego.

    zawsze w gesti właściciela
    a dodam, że to jego psi obowiązek wynikający i z przepisów prawa budowlanego
    i przepisów ustawy o ochronie zabyków.

    własnośc to nie tylko prawa ale może nawet przede wszystkim obowiązki.

    pzdr.
    JarekM