  • 11. Data: 2006-11-28 20:43:51
    Temat: Re: Jotte ... ??????
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    Taki był trynd, zdecydowanie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2006-11-28 20:55:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ekhhbs$d0a$1@atlantis.news.tpi.pl fart <a...@w...pl>
    pisze:

    > Jotte cięliśmy się i kopali w temacie urlopu na żądanie. Potyczki słowne
    > z Tobą cenię sobie nadzwyczaj wysoko.
    I wzajemnie.

    > Chciałeś abym dał znać o tym jak
    > znajdę rozwiązanie po mojej myśli ....... mam ..... mam
    > :))))))))))))))))))))) Urlop na żądanie - kiedy pracownik powinien
    > zawiadomić pracodawcę 13 listopada 2006 r. zapadł wyrok Sądu Najwyższego
    > dotyczący momentu, w którym pracownik powinien zgłosić urlop na żądanie
    > (I PK 128/06). Sąd Najwyższy orzekł, że wniosek o udzielenie urlopu na
    > żądanie pracownik powinien złożyć w dniu jego rozpoczęcia i to jeszcze
    > zanim zacząłby pracę.
    (...)
    Znam, znam. Uczestniczyłem w wątku gdzie był taki wyrok przywoływany. Tu
    jest początek news:ejkbgk$nbo$1@news.onet.pl na pl.praca.dyskusje.
    Nasza dyskusja była jednak dużo wcześniej przed tym wyrokiem i wówczas tej
    wykładni nie było. Moje zdanie w tej sprawie znajdziesz w przywołanym wątku.

    Jotte

  • 13. Data: 2006-11-29 02:55:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > bo przewaznie ;) dopiero wtedy wzrok mu sie zaczyna (takiemu delikwentowi)
    > ogniskowac i jest w stanie zlokalizowac telefon, nie mowiac juz o
    > przypomnieniu sobie numeru i jego wystukaniu :)

    to tym lepiej dla pracodawcy jak będzie można takiemu pracownikowi
    podziękowac.

  • 14. Data: 2006-11-29 06:28:14
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Ciekawe gdzie panowało takie przekonanie.

    a chociażby w niedawnej Dobrej Firmie (którą nota bene też cenię)
    wypowiadało się kilku montrych gópkuf w tym temacie ..... :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 15. Data: 2006-11-29 06:30:04
    Temat: Re: urlop na żądanie
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > To trzeba było słać na priva.

    Q2 .. umiesz czytać .....?????????

    przede wszystkim ... to znaczy między innymi ...... :))

    jak kilka bluzgów w poście nie ma .. to gópky nie ptrafiom srosumieć ...

    pozdrawiam
    fart

  • 16. Data: 2006-11-29 07:31:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał

    > Q2 .. umiesz czytać .....?????????
    >
    > przede wszystkim ... to znaczy między innymi ...... :))

    Zwróciłeś uwagę Olgierdowi, który ci odpowiedział, że nie on jest
    adresatem tej wiadomości i nie powinien na nią odpowiadać.

    > jak kilka bluzgów w poście nie ma .. to gópky nie ptrafiom srosumieć ...

    Zwłaszcza jak pisze "gópek", który sam nie rozumie co napisał.

    PS.
    Albo klawiatura ci się zacina, albo idź do neurologa.

  • 17. Data: 2006-11-29 09:42:08
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Albo klawiatura ci się zacina, albo idź do neurologa.

    Chcesz kopa ??????????

    pozdrawiam
    fart