    From: "Mariusz" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jestem podejrzany
    Date: Sat, 7 Dec 2002 18:13:48 +0100

    Witam wszystkich serdecznie!
    Mam problem, otórz kilka tygodni temu uczestniczyłem w kolizji drogowej jako
    pasażer siedzący z prawej strony obok kierowcy. Jechały autem 3 osoby.
    Kierowca był trzeźwy natomiast ja i mój drugi kolega byliśmy po alkoholu. Po
    uderzeniu w słup kierujący doznał szoku i oddalił sie z miejsca zdarzenia, a
    ja zostałem uznany za kierującego w stanie nietrzeźwości. Prokurator
    postawił mi zarzut i obecnie jestem juz podejrzany. Ja oczywiście nie
    przyznałem sie do kierowania. Sprawca kolizji zgłosił sie sam do prokuratora
    i przyznał do kierowania pojazdem. Prokurator jakoś nie chce dać temu wiary
    i utrzymuje ze to jest na pewno zmowa i ja kierowałem co nie jest prawdą.
    Żaden ze świadków którzy byli na miejscu nie mówią ze ja kierowałem. Jak
    sądze prokurator oparł sie na zeznaniach jednej osoby która twierdziła ze
    wysiadalem drzwiami kierowcy, co jest prawdą gdyż drzwi prawe pasażera były
    zablokowane i nie mogłem ich otworzyć dlatego próbowałem wysiąść lewymi.
    Proszę o poradę i ewentualną pomoc gdyż jestem teraz w ciężkiej sytuacji.
    Jak udowodnić prokuratorowi ze nie ma racji, jak wyprowadzić go z błedu. Dla
    mnie sprawa jest oczywista. Co robić. Z góry dziekuję.
    Mój adres: p...@p...fm