    From: "Yarroll" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakies nowe srodki zabezpieczajace/prawne??
    Date: Mon, 15 May 2006 13:21:16 +0200

    Witam!

    Czytam wlasnie wniosek prokuratora do sadu o zastosowanie środków
    zabezpieczających.
    I jest tu coś takiego: prokurator wnosi o wydanie podejrzanemu zakazu
    "kontaktowania się z pokrzywdzonym.... zarówno osobistego jak również
    telefonicznego określonego w art. 39 pkt 2b kk" (może to być 39 pkt 26, bo
    niewyraźnie napisane).

    Sorki, ale czy ja tu coś przeoczyłem? Otwieram kk i jego art. 39 i tam
    nigdzie nie ma żadnego zakazu kontaktowania się (i wogóle pierwsze słyszę o
    takim środku). 39 pkt 2b może dotyczyć zakazu wykonywania jakiegoś
    (określonego) zawodu albo prowadzenia jakiejś działalności gospodarczej
    (znowu formalnie określonej) i taki chyba jest stan na koniec 2004 r.
    Czy była jakaś nowela kk żeby coś takiego sąd mógł orzec?

    Dzięki. Pozdrawiam
    Yarroll