  • 1. Data: 2003-03-31 22:39:41
    Temat: Jaka ustawa zmusza do podawania ceny z VAT od dzis
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    tzn nie dopuszcza do podania ceny netto a sam sobie vat musze wyliczyc ?
    (nie moze byc samej netto ceny)

    Czy jak zaplace za usluge przez siec podana jako netto (ustawa jest cos od
    dzis slyszalem ?)
    a wlasciciel powie ze nie zaplacilem jeszcze VAT mgoe mu powiedziec ze guzik
    mnie to obchodzi i ze postepowalem w mysl ustawy tzn liczylem ze on ja zna
    (bo musi) i podal wg mnie i tak jak ustawa kaze cene brutto, chcialbym link
    do GOV jakies strony czy dziennika ustaw (lepiej link), aha prosze bez prima
    aprilisow, dzieki (ta ustawa cos tez dotyczyla stacji beznynowych i podawnia
    duzych cen, widocznych, mowili dzis o tym an tvn24)