eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak znaleźć wyrok w sprawie 50% kosztów uzysku od umów o dzieło › Jak znaleźć wyrok w sprawie 50% kosztów uzysku od umów o dzieło
    From: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak znaleźć wyrok w sprawie 50% kosztów uzysku od umów o dzieło
    Date: Tue, 10 Dec 2002 14:06:33 +0100

    Niestety mam bardzo mało danych. Znajomy powiedział mi,
    że pojawił się wyrok sądu (oczywiście on nie wie jakiego)
    dość mocno ograniczający możliwość płacenia za wykonanie
    niektórych prac. Wiedział tyle, że chodziło o dużą firmę
    producencką/medialną, której zakwestionowano wpisywanie
    50% kosztów uzyskania przychodu. Chciałbym wiedzić, gdzie
    mogę znaleźć coś na temat tego wyroku - co zakwestionowano
    i dlaczego. Serwis Gazety Prawnej, gugel nie umie znaleźć
    żadnej sprawy, która podchodziłaby pod opis. A skutki są
    takie, że teraz część (wg jego słow większość) firm produceckich
    przestało podpisywać umowy o dzieło z 50% kosztami z podwykonawcami.

    Czy ktoś może wie, o jaki (czyj, wobec kogo, o co dokładanie
    chodziło) wyrok może codzić? Będę naprawdę zobowiązany.

    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich

    Kto w młodości był socjalistą