eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zmusić spółdzielnie mieszkaniową do wypłaty odszkodowania? › Jak zmusić spółdzielnie mieszkaniową do wypłaty odszkodowania?
  • Data: 2006-05-24 06:19:40
    Temat: Jak zmusić spółdzielnie mieszkaniową do wypłaty odszkodowania?
    Od: "Tymcio" <t...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Od 4 miesięcy domagam się od zarządu mojej spółdzielni wypłaty odszkodowania
    za zimowo/wiosenne zalanie ścian kuchni i części pokoju. Pomimo
    wielokrotnych interwencji pisemnych i osobistych u prezesa SM nic się nie
    dzieje, tzn. prawie za każdym razem jest to samo, bardzo grzecznie
    przepraszają i obiecują że w przyszłym tygodniu sprawa się zakończy i ktoś
    przyjdzie wycenić szkody.... i na przeprosinach się kończy. Ponoć mają
    problem z ubezpieczycielem, który odmówił i wypłaty ubezpieczenia OC, ale co
    mnie to obchodzi....moja cierpliwość się kończy i mam dość robienia mnie w
    jajo. Chociaż mam dokumentację zdjęciową to nie wiem czy w takiej sytuacji
    mogę zrobić remonot, ale chyba niebardzo, bo muszę czekać, aż ktoś łaskawie
    się u mnie pojawi.
    Proszę o wskazówki co mogę w tej sytacji zrobić?

    Dziekuje
    Tymcio