    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?
    Date: Tue, 4 Jan 2011 08:52:27 +0000 (UTC)

    Gówniana firma ENIRO Polska, wydająca 'Panoramę Firm' wycyganiła podstępem
    (udając przed naiwną sekretarką mojego znajomego!) mój numer telefonu komórkowego.
    Od tego czasu, od kilku lat, zamęcza mnie telefonami z ofertami reklamy w
    panoramie firm, a ostatnio zaczęła sprzedawać tę bazę danych innym i już
    nie mogę się opędzić od telefonów różnychs sprzedawców tonerów, mebli
    biurowych i innego gówna (przyciśnięci przyznają się, że dostali bazę od
    Eniro Polska). Jestem przedsiębiorcą, ale czy to oznacza, że jestem skazany
    na bycie obdzwanianym kilkanaście razy dziennie przez różnych spamerów? Jak
    wymusić na Eniro niesprzedawanie tej bazy? Grzeczne prośby w trakcie rozmów
    telefonicznych nigdy nie skutkowały. Niegrzeczne też. Numeru zmienić nie
    mogę.
    --
    Samotnik