  • Data: 2019-03-18 13:23:20
    Temat: Jak wpisac dluznika do firmy informacji kredytowej?
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Odziedziczyłem wyrok z lat '90 o zapłatę spadkodawcy kwoty ok. 10 kpln, znalazłem
    teczkę z dokumentami niestety po ponad 10 latach
    od ostatniej czynności (umorzenia postępowania egzekucyjnego przez komornika bodajże
    w 2003 z powodu niewskazania komornikowi przez
    wierzyciela majątku dłużnika).
    Dług nie znika (co najwyżej trudno go egzekwować), można pójść po tę marchewkę, ale
    potrzebny byłby kijek w postaci np. wpisania do
    możliwych biur informacji kredytowej.
    Wg mojej pamięci dłużnik ma ok. 50+ lat i prowadzi[ł] działalność.
    Ile taka "przyjemność" wpisania dłużnika do informacji gospodarczej kosztuje
    wierzyciela i czy można jej dokonać po upływie
    10-letniego okresy przedawnienia?