  • Data: 2005-01-14 16:21:01
    Temat: Jak uzyskać wpis do ksiąg wieczystych ?
    Od: "Oskar" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zakupiłem kilkanaście lat temu działkę ziemi ,na podstawie umowy
    kupno-sprzedaż, nie uregulowane zostały od razu sprawy ksiąg wieczystych,
    osoba sprzedająca w międzyczasie zmarła jak również zmarła osoba wskazana w
    umowie jako zobowiązana do załatwienia w jej imieniu tych czynności, umowę
    zawierałem w obecności świadków z których jedna osoba również już nie żyje,
    chciałbym uregulować tą sprawę i mieć możliwość założenia księgi wieczystej
    na w/w działkę,

    pytanie: jakie czynności należy podjąć, do jakich instytucji czy organów się
    zwrócić, w celu formalnego załatwienia tej sprawy

    pozdrawiam

    Oskar