    From: "Croopa" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak to jest z możliwością zatelefonowania ...
    Date: Fri, 13 Sep 2002 14:55:02 +0200

    po zatrzymaniu przez policję do rodziny ? Zostałem ostatnio zatrzymany za
    jakąś
    błahostkę przez policję. Wynik badania na obecność alkoholu wykazał 0,4 mg,
    czyli 0,8 promille (???). Oczywiście zakwalifikowałem się bez gadania na
    izbę
    wytrzeźwień. Zapytałem czy mogę zadzwonić do rodziny żeby powiadomić
    o tym że zostałem zatrzymany i że grozi mi izba. Policjant odrzekł "nie ma
    takiej
    potrzeby". Mam 28 lat, ale chyba - do cholery - pomimo tego że jestem
    dorosły, mam
    w tym pieprzonym kraju prawo zawiadomić kogoś o zatrzymaniu choćby tylko po
    to,
    żeby się nie martwił ???
    A jeszcze jedno pytanie z czystej ciekawości: jaki jest status, pod kogo
    podlegają
    izby wytrzeźwień ?

    Mariusz