    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak to jest w końcu z tym adresem przedsiębiorcy?
    Date: Tue, 26 Jul 2011 20:55:21 +0200

    Witam,

    możliwe, że znów źle zrozumiałem, ale wydawało mi się, że na tej grupie
    dość silnie lansowana była teza, że siedzibą przedsiębiorcy, który
    prowadzi DG OF jest jego miejsce zamieszkania. No i znalazłem taki kwiatek:

    Jest sobie sklep http://www.denikomp.pl/ i patrzymy REGON: 240340253
    idziemy do wyszukiwarki http://www.stat.gov.pl/regon/ i znajdujemy takie
    dane:

    ============
    Numer identyfikacyjny REGON 240340253
    Numer NIP 6482475850
    Nazwa DENIKOMP MICHAL KOHRS

    Adres siedziby:Województwo SLASKIE
    Powiat M. ZABRZE
    Gmina/Dzielnica lub Delegatura M. ZABRZE
    Ulica, miejscowosc UL. 3 MAJA 30, ZABRZE
    Poczta 41-800 ZABRZE

    Pozostale (udostepnione) dane:
    Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - OSOBA FIZYCZNA PROWADZACA
    DZIALALNOSC GOSPODARCZA

    Czyli gościowi udało się zarejestrować siedzibę pod adresem sklepu i to
    wręcz bez numeru lokalu.

    Teraz w związku z tym, jak to się ma do mojego, możliwe, że błędnego,
    zrozumienia, że siedzibą ma być adres zamieszkania oraz jak do ew.
    pozywania takiego przedsiębiorcy? Na jaki adres trza kierować pozwy i
    wezwania?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek