  • 1. Data: 2003-08-06 08:19:31
    Temat: Jak sie zameldowac...
    Od: wku <n...@p...fm>

    bez ksiazeczki wojskowej?

    Da sie cos takiego zrobic? Urzedy prosze o przybycie z ksiazeczka
    wojskowa. A co, jesli taka ksiazeczka mi zginela?

  • 2. Data: 2003-08-06 10:23:20
    Temat: Re: Jak sie zameldowac...
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-06 10:19, wku napisał(a):

    >bez ksiazeczki wojskowej?
    >
    >Da sie cos takiego zrobic? Urzedy prosze o przybycie z ksiazeczka
    >wojskowa. A co, jesli taka ksiazeczka mi zginela?

    Zgłosić się do swojego WKU, zgłosić zaginięcie i złożyć wniosek o
    wydanie nowej.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 3. Data: 2003-08-06 10:57:21
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bgqkum$j15$5@news.onet.pl>, w...@p...onet.pl says...

    > Zgłosić się do swojego WKU, zgłosić zaginięcie i złożyć wniosek o
    > wydanie nowej.
    > - Szwejk

    No, tak. Ale gdzie? Tam, gdzie sie wymeldowalem, czy tam, gdzie sie chce
    zameldowac?

  • 4. Data: 2003-08-06 11:14:30
    Od: "kac" <k...@g...pl>

    to tego WKU w ewidencji którego jesteś - zazwyczaj tam gdzie ostatnio byłeś
    zameldowany

  • 5. Data: 2003-08-06 12:39:48
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bgqnuo$e7j$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl says...

    > to tego WKU w ewidencji którego jesteś - zazwyczaj tam gdzie ostatnio byłeś
    > zameldowany

    Ech... no, to szkoda...

  • 6. Data: 2003-08-06 12:57:03
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-06 12:57, wku napisał(a):

    >No, tak. Ale gdzie? Tam, gdzie sie wymeldowalem, czy tam, gdzie sie chce
    >zameldowac?

    Do obecnego (ostatniego), tam mają wszystkie Twoje papiery; trwa to
    chyba ok. 3 tygodni i trzeba wnieść opłatę skarbową (znaczki) rzędu
    20-30zł i zdjęcie.
    - Szwejk

    PS. Oczywiście, nie "swojego WKU" a "swojej WKU", przepraszam za błąd.

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 7. Data: 2003-08-06 13:12:44
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bgqtut$frt$2@news.onet.pl>, w...@p...onet.pl says...

    > Do obecnego (ostatniego), tam mają wszystkie Twoje papiery; trwa to
    > chyba ok. 3 tygodni i trzeba wnieść opłatę skarbową (znaczki) rzędu
    > 20-30zł i zdjęcie.
    > - Szwejk

    No, wlasnie. A czy jesli tamtejsze WKU mnie poszukiwalo, bo pewnie
    chcialo mnie wcielic do naszej wspanialej armii, to sie bedzie mnie
    czepiac, mimo ze juz stamtad jestem wymeldowany i chce sie zameldowac
    gdzie indziej? Czy tez spokojnie przesle papierki do nowego miejsca
    zameldowania?

  • 8. Data: 2003-08-06 15:08:37
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-06 15:12, wku napisał(a):

> [...]
    >czepiac, mimo ze juz stamtad jestem wymeldowany i chce sie zameldowac
    >gdzie indziej? Czy tez spokojnie przesle papierki do nowego miejsca

    Nie wiem, sądzę, że prześle do nowej WKU.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 9. Data: 2003-08-07 07:25:00
    Od: wku <n...@p...fm>

    In article <bgr5li$5h7$3@news.onet.pl>, w...@p...onet.pl says...

    > Nie wiem, sądzę, że prześle do nowej WKU.
    > - Szwejk

    Dzieki za info. W razie czego przygotuje sobie podanie o skierowanie na
    ponowne badania w celu zmiany kategorii wojskowej. A zanim mnie wezwa,
    to juz bede zameldowany gdzie indziej.