    From: Idealny Kandydat <h...@h...hah>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak sie liczy clo?
    Date: Sat, 15 Mar 2003 23:33:57 +0100

    Chce sprowadzic komputery z Anglii. Komputery sa uzywane. Kraj nalezy
    dop UE, wiec clo powinno wynosic 0. ale rozumiem, ze jescze musze
    doliczyc sobie VAT, na granicy??? Czy jesli zamawiam tylko 50
    komputerow, to jest szansa ze sobie spokojnie przejade z nimi przez
    granice? cyz moze wyslac to jakas firma spedytorkska?? Czy jest taki
    przepis, ze do pewnej wartosci sprzetu poeidzmy do 50$ placi sie tylko
    5% vatu?? cos takiego widzialem.. ale nie wiem czy dobrze
    zinterpretowalem. Chcialbym prosic o zdanie, jesli ktos ma jakies
    wiadomosci. wiem, ze chyba grupa nie ta.. ale nie potrafie jakos
    innaczej tego umiejscowic

    pozdrawiam