  • 1. Data: 2004-07-29 17:01:05
    Temat: Jak przygotować wniosek o zadośćuczynienie
    Od: "Kafar" <k...@o...pl>

    2 lata temu miałem wypadek w którym doznałem znacznych obrażeń, które
    pozostawiły duże i trwałe blizny na twarzy. A złamania itp. to już nie
    wspomnę.
    Odbyła się komisja lekarska - w firmie ubezpieczeniowej powiedziano mi, że
    dostanę wypłatę odszkodowania, która wynika z % i zadośćuczynienie, o które
    powiniem złożyć roszczenie.

    I teraz mam pytanie: jak coś takiego przygotować, czy w jakiś sposób
    uzasadniać swoje stanowisko, dlaczego tyle a nie mniej i co mnie skłoniło do
    wybrania konkretnej kwoty.

    Z góry dziękuję za pomoc:)